19 Sept 2015

Vejle By Night

Název článku vlastně není jen něco, co mě napadlo, ve skutečnosti je to název jedné akce, která by se dala přirovnat k americkému Black Friday. Všechny podniky a obchody zůstanou otevřené déle do noci a nastanou slevy. A když jsou slevy, tak jsou lidi. Ale dneska tu nejsem, abych mluvila o dánské posedlosti slevami, ale abych Vám ukázala, jak vypadá moje nové hometown v nočních barvách. Vejle je město mnohých festivalů, koncertů, workshopů, streetartu, všeho, co Vás napadne a je to fakt skvělý. Přes všední dny je všechno klidné a v pátek večer to začne. Nechte se kochat!



 Tohle je hlavní nákupní ulice, normálně je zde tak dvacet lidí max., víc lidí na jednom místě už tu asi neuvidím. Jak jsem říkala, když jsou slevy, tak jsou lidi.







Spotlight Festival
Na tenhle super festival jsme narazili včera večer. Konal se ve všech sousedních městech, nevím, co přesně byl účel, protože program byl bohužel jenom v dánštině. Každopádně jsme si poslechli super rockovou kapelu I Said I Love. Na místě nebylo moc lidí, ale atmosféra byla děsně pohodová. Bavilo mě, že všichni členi kapely měli delší vlasy než já. S kratšíma asi neberou.


A nakonec pro Vás mám jednu speciální fotku z naší vlastní party. Minulý víkend nás navštívil kamarád, co studuje v Horsens, 30km od nás. No a po takový době prostě musel proběhnout nějaký ten alkohol a dopadlo to takhle.
Tenhle artistický výtvor se nachází hned naproti naší škole a ano, to nahoře je náš kamarád.

Žijte blaze!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14538153/?claim=t95uy73vss3">Follow my blog with Bloglovin</a>

No comments:

Post a Comment