14 Sept 2015

Dyrehaven I Nørreskoven / Deers Overload

Abych furt nemluvila jen o tom, co se mi stalo a nestalo, tak Vám ukážu jednu z místních oblíbených atrakcí. Název sice zní jako nějaká nemoc, ale jde o jelení park, který se nachází hned v lese u moře. Vstup je zdarma, dá se jít pěšky i autem. Areál v podstatě není ani ohraničený, z některých míst můžete vidět i moře a most. A jak jsem říkala, jde o jelení park, takže tam byli jeleni (fakt, neke). Bylo zakázané je krmit něčím doneseným, ale když jste jim utrhli větev s listy, na kterou už sami nedosáhli, tak se mohli utlouct.

Hned u vchodu kolem nás hopkalo malé mláďátko, hrozný roztomilouš. Pak jsme asi dvacet minut nemohli najít živou duši a najednou…Hele, támhle něco je!...se na nás vynořil plácek, kde se slunilo asi 15 paroháčů, super! Některý mi dokonce zapózovali, ale většina dělala nedostupný. Tak jsem ukojila své fotografické potřeby a o kousek dál se najednou vyrojilo asi 50 laněk, trošku apokalypsa. Ale všichni byli fakt suprový, ochočený, vesele na nás vyplazovali jazyky a pronásledovali nás, než jsme jim něco dali. Nejlepší bylo utrhnout větev a nosit ji jako průvodce deštník, hned jsem měla asi 10 posluchačů.


Strávili jsme tam asi hodinku a půl a odcházeli jsme naprosto nadšený, takže pokud sem někdy zavítáte, tak na tohle nezapomeňte! 











 Shake that ass!

1 comment: