3 Feb 2016

Život v jeskyni


Proč v jeskyni? Protože jsme zase jednou bez internetu. Teď si říkáte, že jsme závisláci, ale upřímně, kdo v dnešní době vydrží bez přístupu na wifi? Ale facebook stranou, vzhledem k tomu, že v pondělí jsme po měsíci a půl znovu nastoupili do školy a zrovna nemáme přístup k internetu, tak se to nehodí. Mobilní data sice máme, ale to něco stojí, takže to je tak na zkontrolování zpráv a emailu před spaním. Říkala jsem si, že to vezmu hezky od začátku se všemi našimi trablemi s internetem v Dánsku. Tak tady to máte pěkně v bodech. Příjemnou zábavu.

1. Píše se 21. srpen 2015 a jsme na cestě do společnosti Telia, abychom si zavedli internet. Co se ale dozvíme je, že nejdřív potřebujeme CPR number. Hurá.

2. Píše se půlka září a právě nám přišlo v obálce CPR. Jdeme do jiné společnosti, protože těch dvou týdnů jsme samozřejmě vše přehodnotili. Jsme v Telenoru, objednáváme pevný internet za 260,-/měsíc. Do týdne vám to příjde. Okay.

3. Uplynulo 10 dní. Jdeme do Telenoru. Aha, tady se něco pokazilo. Teď už je to v pořádku, do 3 dnů Vám zavoláme.

4. Uplynulo 5 dní, blíží se říjen. Aha, no my jsme totiž zjistili, že by u vás v bytě bylo špatné spojení, takže by internet nikdy nedosáhl rychlosti, kterou jste si objednali. Z toho důvodu si musíte pořídit posilovač, který stojí 1500dkk, ale my vám ho dáme zadarmo. Do týdne to přijde. (OMG)

5. Ne, nic nepřišlo. Rušíme smlouvu u Telenoru. Za týden přišel posilovač, který jsme šli vrátit. Jdeme do TDC. Aha, 400dkk/měsíc? No, thanks. Jdeme do "3" (jednoduchý název, že?). Ano to je bez problému, akorát budeme potřebovat žlutou kartu. Přijdeme domů, žlutá karta ve schránce, seriously?

6. Jdeme do 3 se žlutou kartou. Aha, ale my potřebujeme doklad s fotkou (která na žluté kartě není), ale bude stačit, když přinesete povolení o pobytu. AAAAAAAAA

7. Jdeme do 3 se všemi doklady co máme. Žena, u které objednáváme internet, nechce ani povolení ani žlutou kartu. Máme internet za 250/měsíc 200GB čili limitovaný. Ale máme ho a můžeme ho používat hned ten den! Píše se 15. říjen.

8. Píše se leden 2016. Po 3 měsících dokonalého internetu se něco stalo. Každá stránka se načítá 3-4 minuty. 5 minut to jde, 10 minut to nejde. Jdeme do 3. To musíte zavolat na Kundeservice. To musítě zresetovat. Zresetováno, půlhodiny to jde a pak zase od znova.

9. Píšeme na Kundeservice. KAŽDÝ DEN. Bohužel, naše statistiky ukazují, že vaše rychlost je zcela nadprůměrná, nemůžeme Vám pomoct. Tak si nas****.

10. Jdeme do 3 a ptáme se, jestli můžou poslat modem někam na technickou. Můžou! Posláno!

11. Kde je teda problém? Kvůli neustálému nekonečně dlouhému načítání stránek (pravděpodobně) máme po celém balíčku dat již v půlce období. Doteď se nám to nepovedlo vyčerpat ani za celý měsíc. Nové data naběhnou 15. února, achjo. A ne, s tím nám nikdo nepomůže.

Takže teď nám hezky držte palce, ať to zvládneme (můžete nám taky poslat peníze, aby jsme si přikoupili data, hehe). Na druhou stranu to budeme mít jako takovou očistu. Seriály si nastahujeme ve škole (školní wifi je jediná záchrana) a zbytek dne se nějak zabavíme. Můžeme si číst nebo tak, to se prý ještě dělá (ne sranda, já čtu fakt ráda!).

Tak se mějte a přeju méně strastí a více slastí v životě!

No comments:

Post a Comment