17 Mar 2016

Did I finally get a regular job? No way!

Našla jsem si konečně práci, která stojí za to? Sama tomu nemůžu uvěřit! Minulý týden jsem měla v pondělí interview na letní stáž, které opravdu lépe proběhnout nemohlo a byla jsem moc šťastná. Pak jsem si ale uvědomila, že pokud si ani jeden neseženeme pořádnou práci tak do konce dubna, tak tu končíme a žádná stáž nebude. No tu depku si neumíte představit! Každopádně minulý čtvrtek jsem si k tomu sedla a řekla jsem si, že to prostě budu zkoušet dál, i když už jsem měla pocit, že to nemá cenu. A neuvěříte! Kamarádka ze třídy mi pomohla sepsat novou "pracovní přihlášku" v dánštině a od prvního, komu jsem jí poslala, jsem obdržela pozitivní odpověď!!! A ten samý den večer mi přišel email od majitelky malého Bed&Breakfast ve Vejle, že si natáhla rameno a zda bych ji mohla v neděli přijít vypomoct! Huráááááááááááá

Last week I had an internship interview which couldn't have gone better. So I was of course very happy. But then I realized that if we don't find a good job until May we'll be done here, which would mean no internship. You can't imagine the depression. Anyway I still didn't give up and last Thursday finally a miracle happened! It was about time. My friend helped me to write a new application in Danish and first one I sent it to replied positively! And the same day I got an email from a lady who owns a little Bed&Breakfast in Vejle asking if I could come help her out on Sunday! YAAAAAAAAY


Job 1 - The Ultimate Job Experience

V neděli jsem tedy šla na pomoct do b&b s vědomím, že to je pouze na jeden den. Shodou náhod to je místo, kde byli ubytovaní Kubovi rodiče, když nás odvezli do Dánska. Paní majitelka je naprosto skvělá, hrozně upovídaná, milá a trošku jiná, ale v dobrém smyslu. Práce byla klasika - výměna povlečení, úklid prachu, podlaha, koupelna a něco málo v zahradě, nic náročného. K mému obrovskému potěšení si mě tam chce nechat dlouhodobě! Bude to spíše nárazové podle počtu hostů, ale vypadala se mnou spokojená. Udělala mi dokonce i oběd a navíc je to bývalá malířka, takže celý dům je úžasně originální a útulný. Dokonce je jeden její obraz i v budově, kam chodím na dánštinu.

So on Sunday I wen to the B&B thinking it is only a one-time thing. Coincidentally, it is a place where my boyfriend's parents stayed when they drove us to Denmark. The lady owner is an amazing person, very kind and loves to talk. The work was regular - changing the sheets, cleaning dust, floor, bathroom and a little work in the garden. But to my great pleasure - it's going to be a long-term job! The shifts depend on the current number of guests but there will be more with the upcoming summer. Not to forget! Pia is a former artist so the whole place looks amazingly original cozy. Plus I saw one of her paintings in the building where I attendt the Danish lessons, how cool is that?


Job 2 - First Time for Both

Druhou práci, kterou jsem zmiňovala, jsem si našla přes stránku, kam rodiny píší inzeráty, když potřebují pomoct do domácnosti. V domácnosti, kde budu uklízet já (ještě to je tak na 95%, takže to zaťukám) bydlí pouze jeden pán, ale panebože ten byt! Nachází se v Koldingu v 11. patře domu s 2 balkóny a teď pozor - z jednoho je výhled na celé město a z druhého na celý fjord! Tam bude radost uklízet! V pondělí jsem se s ním sešla pouze na "pohovor", aby mi byt ukázal a dohodli jsme se na časech. Dostala jsem klíč od bytu (tady lidé fakt nemají problémy s důvěrou) a v pátek (zítra) jdu poprvé uklízet a upřímně se na to moc těším.

The second job I mentioned I found on a website where families post when they need someone for help in their households. Where I am going to clean (it's about 95% sure so I don't want to jinx it) only one man lives but oh my, the apartment! It's Kolding and has two balconys - from one you can see the whole city and from the other the whole fjord! Well that's going to be very joyful to clean with that view! Tomorrow I'm going to clean for the first time and I'm honestly looking forward to it.

(just look at the fjord!)

Držte mi tedy palce, ať to všechno vyjde! Ideálně bych si chtěla najít ještě tak dvě rodiny, kam bych pravidelně chodila a bylo by vystaráno. A ještě ideálněji si něco najde i Kuba, prostě se jen nesmíme vzdávat (i když nám to Dánsko teda fakt dává).

So wish me luck! I would like to find at least two more families where I would clean regularly and then it would be perfect. Well it would be even more if my boyfriend found a job as well. We just can't give up!

Příští týden jedu domů na Velikonoce (joooooooo), takže další příspěvek až tak za 2 týdny. Hned po Velikonocích mám totiž 3 zkoušky, bomba. Hezké prázdniny všem!

Next week I have the Easter holiday and I am finally going home (yeeeeeees) so next post won't be until 2 weeks from now. I also have 3 exams right after Easter, what a blast. Anyway, nice holiday everyone!


No comments:

Post a Comment