7 Nov 2015

Week 45 Update – The Perks of Autumn

Jsem úchyl na podzim. Ani horko, ani zima (dobře, tady je zima) a nejkrásnější spektrum barev za celý rok. Tady je podzim obzvlášť krásný, vzhledem k té úžasně zelené barvě trávy, která barvy stromů ještě podtrhuje. Samozřejmě nic není dokonalé, co mě na podzimu štve nejvíc, je příliš brzké začínající vánoční šílenství. Prostě proč? Vždyť zbývají ještě dva měsíce a nepotřebuju, aby mi furt někdo připomínal, že ještě nemám žádný dárky!!

A teď něco k tomu, jak se nám daří. Pondělí začalo naprosto extázně. Když jsem se mučila ve škole, tak mi přišla zpráva od Kuby, že ho pozvali na pohovor!! A večer, když jsem kontrolovala dánský účet, tak jsem s nesmírnou radostí zjistila, že mi přišly penízky za uklízení!! (Smlouvu teda furt nemám, ale čert to vem). Ty úmorný 2 a půl hodiny dánštiny to štěstí trošku podlomily, ale ne moc. Ve středu jsem se s Kubou vydala do agentury, kde měl mít pohovor. Pozn.: Agentura je asi 6 km daleko od našeho baráku. Nachází se uprostřed obrovského skladiště, odkud každou minutu vyjíždějí kamiony a s pěšími se tam moc nepočítá. A jak to dopadlo? No nijak. V kanclu seděla žena nepříjemná jak pr*** a Kubovi řekla, že momentálně žádnou práci nemají. Aha. Tak ještě volal muži, který mu ohledně pohovoru volal a oznámil, že takhle to prostě chodí, když neumíte dánsky. Jo, to dává smysl. Tak jsme zase tam, kde jsme byli, akorát máme peníze na měsíc navíc, jeej! Poslední dva dny mě tedy doprovází trochu deprese, ale nesmíme se vzdávat, bojujeme dál, tak držte palce! (Navíc už máme zaplacenou cestu zpět po Vánocích, tak se prostě vrátit musíme.)

Po cestě do agentury jsem ulovila aspoň pár podzimních fotek, tak příjemné kochání.

I’m an autumn freak so when it comes to your favourite season, I have a clear mind. It’s neither hot nor cold and the brightest colour spectrum is finally to see. What I don’t like is the way to early X-Mas madness. Why does someone always have to remind me that I have no idea what to buy as gifts?

Anyway, what’s new with us? On Monday I finally got my salary from cleaning that I did in October for 14 days, yay! And Jakub pleased me with a message that he was invited for a job interview while I was at school! Amazing (but too many hopes raised)! The Monday evening 2, 5 hours of Danish lessons killed the ecstasy a bit, but not too much! On Wednesday we headed to the job agency (6km away). It was in a middle of a huge warehouse, from which a truck went out every minute (they didn’t care much about walkers). When he went into the office, a “very nice” lady told him with “empathy” that there is no job available. Huh. So he called a guy to find out that that’s just the way it works here if you don’t speak Danish. Sure, makes sense man! So the past few days were a bit depressing but we don’t give up and keep on fighting! (We already bought tickets back to Vejle after X-Mas so there’s no turning back). Wish us luck!

At least I was able to catch some colourful photos on our way back, so here they are!


















No comments:

Post a Comment